cudnost nebo kohoutové klece nejsou vyrobeny pro každého. Většina z vás se pravděpodobně zamračila na kohokoli, kdo veřejně přiznává, že nosí kohoutí klec. Nicméně, pro tuto menšinu, která má ráda tato malá zařízení, budete absolutně zbožňovat Svatý trenér v3. Pojďme se podívat na to, co toto zařízení mužské cudnosti přináší ke stolu.

Holy Trainer v3
Holy Trainer v3

odrůda

vaše průměrné klece na ptáky OSFA nejsou nikdy tak skvělé, teď jsou? Pokud jste člověk, který je trochu daleko od kategorie průměrné velikosti, jsi do značné míry v háji. Takže, abychom vyhověli všem našim velkým přátelům (i těm malým!), Holy Trainer byl natolik laskavý, že vydal tři varianty svého v3. Produkty různých velikostí jsou uvedeny níže.

• Nano: 1,36 palce na délku a 1,3 v průměru
  • malé: 1,75 palce na délku a 1.3 v průměru
  • Standard: 2,14 palce na délku a 1,4 v průměru
  • Maxi: 2,54 palce na délku a 1,4 v průměru

Holy Trainer Design

Holy Trainer V3-různé barevné možnosti
Holy Trainer v3-různé barevné možnosti

zařízení Holy Trainer cudnosti V3 je vyrobeno zcela z plastu. Zatímco plast nemusí vypadat příliš efektně ve vaší kolekci sexuálních hraček, určitě to dělá úžasně. Tento malý hrb z plastu je průhledný, takže budete moci nahlédnout pod kapotu bez větších problémů. Plast však vytváří několik problémů. Formování plastů bez nedokonalostí je ve skutečnosti docela obtížné a ze strany bude několik vadných výrobků s plastem. Obvykle to nezpůsobí příliš mnoho problémů, ale v některých případech bude plast hrabat na vaše cenné a bude cudnost opravdu nepříjemná.

hlavní upgrade ve srovnání s v1 a v2 by byl zámek hračky. Předchozí verze používala visací zámky, které nebyly příliš pohodlné vzhledem k tomu, že visací zámek bude zamykat váš penis. V3 místo toho používá mosazný zámek, který se otevírá bez jakýchkoli potíží. Rozloučte se s otravováním a podrážděním, tato hračka poskytuje maximální úroveň pohodlí. Kromě toho, abyste přidali více na úroveň pohodlí, Existují větrací otvory, které zajistí, že váš penis dostane nějakou dýchací místnost, zatímco hračka je na svém místě. Bez těchto větracích otvorů se vaše haraburdí zpotí a rozruší. Takže je dobré mít větrací otvory, které vám umožní nosit tuto klec cudnosti po delší dobu.

je zařízení Holy Trainer V3 cudnosti diskrétní?

kohout klece musí být diskrétní. Jsou jako mužská verze vibrátoru bullet – pokud vaše kulka bzučí jako blázen, nebudete ji moci nosit, aniž byste zvedli příliš mnoho obočí. Totéž platí pro klece pro ptáky. Předchozí verze používala kovové zámky, které neustále klikaly, když jste pohybovali nohou. V3 je však postaven tak, aby se to nestalo. Mosazný zámek je mrtvý tichý, což znamená, že nebude žádný hluk, i když děláte jógu při používání této klece.

další informace naleznete na adrese https://www.holytrainer.com/

Posted on